neděle 1. března 2015

Kosmetické nákupy v únoru

Měsíc se s měsícem sešel a opět tady máme čas bilancí - shrnutí toho co jsem si v únoru nakoupila. Jestli očekáváte podobný nášup jako minulý měsíc, tak vás asi zklamu. Své nakupovací chouťky jsem se rozhodla krotit, a to zejména ze dvou důvodů:

  • obří nákup v Primarku na konci dovolené celkem vyčerpal moji peněženku
  • v dubnu nás čeká stěhování do nového bytečku (Jupíííííí!) a tak je potřeba šetřit 
Takže na nákupy jsem si dala stopku, ale znáte to...vždy se najde něco co nutně potřebujete :) Musím ale říct, že jsem se svým výkonem (rozuměj umírněností) celkem spokojená.

Prvním nákupem v únoru byla moje první návštěva v KIKO na dovolené v Itálii, a protože tam měli zrovna výprodeje, tak jsem neodolala duu tvářenek, které jsou v neuvěřitelně nádherném obalu a jednomu z jejich stínů. 

Z dekorativky  jsem si pak ještě v Teta drogérii koupila mono stín, protože mají momentálně slevu 25% na celý sortiment této dekorativní kosmetiky a takovýto  stín mi doma chyběl.

Tvářenku jsem si ...no jak to říct...úplně zamilovala. Obsahuje dva odstíny Desert Sand a Rose Coral. Desert Sand je ta tmavší s je to přesně ta barva, kteru použijete, když nemáte moc času a vynecháváte konturování. Rose Coral je zase jemná růžovka (i když z nějakého důvodu vypadá na swatchi, že je do hněda?!!!). Pigmentace a výdrž obou odstínů je přesně tak akorát, aby byli vidět, ale zároveň není úplně jednoduché to s nimi přehnat. Při nanášení ani příliš nepráší a vydrží se mnou celý pracovní den, takže za cenu 6 Eur (ve výprodeji) jsem maximálně spokojená.

Bohužel z očního stínu takhle nadšená nejsem. Stín totiž slibuje vysokou pigmentaci a i když jsem si vědomá, že jsem si vybrala matný odstín a ještě k tomu úplně světlý (název odstínu Infinity), tak na víčku nejde skoro vůbec vidět. Používám ho teda jako pomocníka při blendení, případně na celé víčko, když ho chci jenom sjednotit a oči zvýraznit linkou. Aby byl na swatchi vidět musela jsem použít asi štyri vrstvy a i tak ho tam asi budete hledat. Navíc stín celkem práší, jedinou výhodou je, že oproti ostatním stínům které vlastním nezalézá tak rychle do vrásek a když už tak to není vidět (ale to bude asi tím, že stín je taky téměř neviditelný). Stín stál jenom 3 Eura, ale čekala jsem od něj víc.

Posledním kouskem z dekorativky je již zpomínaný stín od Gabrielly Salvete v odstínu 01. Je to takový tmavě vínový odstín se  třpytkami uložený v plastovém (ale celkem bytelném) balení. Zatím jsem ale neměla příležitost jej vyzkoušet v "provozu", protože jsem ho koupila jenom v pátek za cca 50 Kč, ale moc se na tu barvičku těším, tak uvidíme :)

Z pečující kosmetiky jsem si toho koupila o něco víc, ale tentokrát šlo skutečně o nutnosti (přece jenom tvářenek a očných stínů mám několik a nedalo by se říct, že potřebuju další :) ).

Jako první jsem si koupila olejíček na vlasy a masku na ruce od Natura Siberica, které jsem vám již popsala v článku zde. OK, maska na ruce taky není nezbytnost, ale koukala jsem po ní  již dva měsíce a nebudu přece objednávat olejíček za 200 Kč a jenom za něj platit 100 Kč poštovné. Chápete mě ne?

V Primarku jsem si kromě (asi tuny) oblečení uchmatla i tuhle proslavenou Vaseline. Na rty je fakt fajn, i když já osobně víc fandím balzámům Eos, ale v cenovém srovnání a účinku tahle malá krabička (za cca 1 Euro) vítězí. S dostupností obou je to poměrně složité u obou, takže to je tak nastejno. Nelíbí se mi úplně mazání vazelíny prstem na rty, takže ji používám jenom doma před spaním, kdy jsem si jistá, že mám čisté ruce - je to takový můj noční balzám na rty :)

V únoru jsem taky (konečně!) navštívila svojí kadeřnici, u které jsem sehnala tento zelený D-tangler (jedná se o levnější kopii Tangle Teezer). Protože vlastním i originál Tangle Teezer (cestovní verzi s krytem), tak mi nepřijde že by mezi "kopií" a originálem byl jiný rozdíl než v ceně. Skvělé rozčesání (i mokrých) vlasů zvládnou oba stejně skvěle. Pokuď vám teda cena originálu přijde přehnaná, tak klidně zkuste D-Tangler, udělá vám stejnou službu. Kadeřnice mi taky pro dodání objemu poradila tento stylingový prášek od Got2B, který seženete v každé drogerii (já kupovala za 169 Kč) a je úplně stejný jako od OSIS, který používají v salonech. Obě značky totiž patří pod jednoho výrobce a jedná se jenom o dvě rozdílné řady - jedna pro drogerie a druhá pro profesionály do salonů, účinek většiny produktů je ale úplně stejný.
No a protože v Teta drogeriích mají momentálně slevu i deodoranty Rexona maximum protection, tak jsem ho tam nemohla nechat (verze Confidence). Tyto deodoranty jsou absultně skvělé, ale hodně drahé, takže je zásadně kupuji v akcích (a i tak stál něco přes 100 Kč) a asi si příští týden půjdu ještě pro jeden do zásoby :)

Tak co myslíte, krotila jsem se nebo je toho pořád moc? A co jste si koupili vy? Chcete vidět i výsledek mě návštěvy Primarku?









Žádné komentáře:

Okomentovat