čtvrtek 26. února 2015

Přírodní kosmetika Natura Siberica

Jak koukám tak koukám, tak zatím jenom jeden "kosmetický" článek, takže se to dneska pokusím napravit. Znáte značku Natura Siberica?? Není ji úplně běžně dostat, ale když zapátráte na internetu vyjede vám spousta eshopů včetně jejich vlastního.
Balíček z oficiálního eshopu naturasiberica.cz

Táto kosmetika se pyšní certifikátem ECO BIO, takže se jedná o přírodní kosmetiku, která deklaruje minimálně 95% podíl ingrediencií rostlinného původu. Přičemž základem produktů jsou rostliny, které se vyskytují na Sibiři a Dálném východě. Tyto rostliny se museli adaptovat na extrémní podmínky a obsahují mnohem vyšší podíly účinných látek. A jak jsem se k této značce dostala já? 

Jednoduše, chtěla jsem pro své kamarádky koupit vánoční dárek - kosmetiku, ale ne jen tak nějakou, která by byla dostupná všude. A to se nakonec i povedlo :) Všechny tři jsou s mým výběrem maximálně spokojené. Koupila jsem jim tyto produkty:
A zatím jsem na všechny slyšela jenom chválu. Největší úspěch měla ale asi výživná maska na ruce a krém, který jsem potěšila kámošku, která má v zimě extrémně suché ruce a to až tak, že jí na nich klidně praskají žilky a loupe se kůže. Tato maska spolu s krémem ji tyto příznaky zmírnili. Krém je sice velice lehký, ale zároveň výživný a netvoří mastný film, ale dává vám pocit absolutně hebkých rukou. 

Po ódach na všechny produkty jsem si konečně koupila něco i pro sebe.Rozhodla jsem se pro výše uvedenou masku, která se dá samozřejmě používat i jako krém a pro rakytníkový olej na konečky vlasů.

Maska na ruce je skutečně skvělá. Používám jí tak, že si napřed peelingem na tělo pořádně umyji ruce a následně na ně nanesu pořádnou vrstvu masky a vmasíruji. V návodu je sice, že by se měly zbytky smýt, ale já nechávám vždycky vstřebat úplně. Ručičky jsou pak jako miminkovská prdelka a hezky voní.

Co se týče ale vůně olejíčku, tak tu až tak pochválit nemůžu. Nevím, proč ale něco mi na ní vadí. Jsem z toho hodně zmatená, protože v určitou chvíli cítím vůni malin a pak se do toho vetře něco úplně jinýho, z čeho nadšená vůbec nejsem. Pozitivum ale je, že ve vlasech to až tak cítit není a neobtěžuje vás to po nanesení.

Jinak aplikace pomocí klasického kapátka mi nepřijde příliš praktická. Preferovala bych pumpičku jelikož jediný způsob jak dostat olej do vlasů, je vetřít ho do nich rukama. Ty zůstanou mastné a nimi zavíráte lahvičku a ta je teda taky stále mastná a upatlaná. To jsou asi všechna negativa, teď k pozitivům, protože to je nejdůležitější. Olejíček dělá svoji práci 100%!! Byla jsem zvyklá používat předešlý olejíček ráno i večer do vysušených i mokrých vlasů...prostě pořád, ale v tomhle případě to nedoporučuji. Vlasy by se vám zbytečně moc mastily. Úplně stačí nanést olejíček jenom po umytí do délek mokrých vlasů a dostanou veškerou výživu a oživení konečků, kterou potřebují.








Co se týče oficiálního eshopu, tak nemůžu hodnotit jinak než pozitivně. Objednávka byla do dvou dnů u mně i s množstvím vzorečků, které určitě využiji. Jedinou nevýhodou je vyšší poštovné, ale při velkém nákupu se dá vyhnout i tomu. Takže za mně můžu jenom doporučit. Tak co vyzkoušíte od nich taky něco? Nebo máte opačné zkušenosti s touto značkou?

Žádné komentáře:

Okomentovat