čtvrtek 31. prosince 2015

Rozloučení s rokem 2015 a přivítání toho nového


Nevím jak vy ale já se budu s tím starým rokem loučit v posteli a s čajem ...celkem trefné vzhledem k názvu blogu :) Nějak mně v posledních dnech zdolala rýma a chci se jí co nejdříve zbavit. A tak poslední hodiny tohoto roku trávím pod peřinou s hromadou kapesníčků a čajem. Mám teda hromadu času k dumání nad tím uplynulým rokem a přemýšlím, co bych chtěla dosáhnout v tom příštím.

A jaký byl za mně ten uplynulý rok? Na jednu stranu byl skvělý, zažila jsem hrozně moc krásných chvil a událo se hodně věcí, které mě posunuly zase o kus dál. Na druhou stranu to byl hodně náročný rok. Přičemž tou nejzásadnější věcí byla koupě vlastního bytu a to vám řeknu byly nervy starosti od konce ledna do konce září. Naštěstí, ale vše dopadlo dobře, my bydlíme a vše zatím klape tak jak má. Kromě změny "sídla" nastala i změna "pracoviště", která byla náročná nejen proto, že je to prostě nová práce, nový kolektiv atd. Ale vzhledem k tomu, že jsem úplně měnila obor působení (IT -> gastronomie a služby), tak jsem vkročila do neznámých vod. Ale zpětně musím říct, že jsem za to ráda. Když jsem před rokem říkala, že mně moje (teď už bývalá) práce baví, tak jsem nelhala, ale dnes už vím že to nebylo to pravé ořechové.

Co se v uplynulém roce moc nepovedlo je čas, který jsem věnovala blogu. Sebekriticky uznávám, že jsem to mnohokrát flákala a nepsala tolik kolik bych mohla/chtěla. Na druhou stranu, moje plány s uveřejňováním dvou-tří článků týdně byly mírně řečeno...přehnané. A s tím souvisí i jeden z mých cílů na ten rok příští. Chtěla bych co se týká blogu najet na režim jeden článek týdně, s tím že jen jeden článek měsíčně bude kosmetický. Mnohem více bych se chtěla zaměřit na jídlo a životní styl a na svojí cestu za lepší fyzičkou a hezčím tělem (ano přesně v tomto poradí jsou ty priority). Takže v jednom článku měsíčně bych vám vždy chtěla shrnout moje pokroky a co mě, ten který měsíc na mé cestě potkalo. Pak už zbývá jenom místo na nějaký ten receptík, recenzi, reportáž z výletů (a že jich máme v plánu hooodně), takže jsi myslím, že by to takhle mohlo být zajímavé jak pro vás, tak i pro mě :)

Tak jsme se dostali k těm plánům na příští rok, žádné jiné zásadní změny v příštím roce neplánuji. Chtěla bych jen aby ten příští rok byl klidný nejen u nás, ale u všech lidí na světě. A abychom ho přežili ve zdraví a měli se rádi. Budu se na vás a vaši přízeň těšit v příštím roce! Užijte si Silvestra a já jsi jdu vypít ten čaj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat