neděle 17. ledna 2016

Likvidování zásob aneb spotřebováno poprvé v novém roce

Jak se máte v novém roce?? Já musím říct, že jsem v jednom kole, což znamená, že jsem až doteď neměla čas psát. I teď je to tak trochu narychlo...tak radši nebudu chodit kolem horké kaše a jdeme na to. Jenom malé upozornění: je toho mega množství, ale skutečně se jedná o více než měsíc a "ničení" i zásob, které byly otevřené a ležely ve skříni nějakou dobu.


1. Tělová kosmetika
Prvním kouskem, který určitě stojí za zmínku je Ziaja tělový peeling s pomarančovým máslem, se kterým jsem byla moc spokojená. Voní krásně (možná trochu chemicky, ale to mi zas tak nevadí) a účel plnil dostatečně. Takže za mně dostává 4 body z pěti.
Dále tady máme něco lechtivého :) ale ne ...Chilly gel pro intimní hygienu jsem si kupovala ještě minulý rok před odjezdem na zimní dovolenou. Pamatuji se po prvním použití jsem měla pocit, jak kdyby mi tam dole někdo dal žvýkačku a úplně příjemné to nebylo :/ Tak jsem ho odložila a začala opět používat až v létě, kdy mi jeho účinky naopak alespoň na nějakou dobu dali pocit svěžesti (ano zní to jako ze špatné reklamy, ale je to tak) a teď ho používám téměř denně při cestování na víkendy nebo ve fitku. Řekla bych, že jsme si na sebe tak nějak zvykly :) Takže taky dostane 4 body, i když musím říct, že by se výrobci intimních gelů mohly zamyslet nad rozšířením sortimentu v cestovních baleních, protože u nás měli jenom tento jeden.
Obrovské 500 ml balení tělového mléka Byphasse jsem si koupila na dovolené v Chorvatsku a mám s ním jediný problém...nemůžu ho u nás nikde najít ani v drogerce ani na netu, wtf?! Bodové hodnocení je jasné 5/5, protože perfektně hydratoval, rychle se vstřebával a to mega praktické balení s fungující pumpičkou?? Jestli ho někde objevíte, berte ho a dejte mi vědět :)
Sprchové gely Adidas miluju, to víte...a tento Soft Honey byl také výtečný. Jemná nevtíravá vůně a hydratace jsou dokonalou kombinací na uklidňující večerní sprchu. 5 bodů! Satin Care Gel na holení s levandulí ... co k němu říct ano po Satin Care není po holení pokožka až tolik podrážděná, ale zásadní rozdíl oproti třeba Balea gelům nevidím a cena je někde úplně jinde, takže poměr cena/výkon si zaslouží jenom 3 body.

Do tělové kosmetiky můžeme s trochou nadsázky zařadit aj další trojici. Vitali regenerační odlakovač jsem kupovala hrozně dávno a netuším kde, ale už jsi ho nekoupím. Odlakovával pomalu, barevné laky napřed rozmazal kolem nehtu, třpytky nedávala vůbec a slovo regenerační jsem si všimla jenom na lahvičce. víc než bod jsi nezaslouží.
Mýdlo Mitia Pomegrante je klasické tekuté mýdlo na ruce. Krásně jemně voní a ruce po něm nejsou vysušené. Pokud máte v koupelně pumpičku, kterou jenom doplňujete mýdlem, tak ho můžu jenom doporučit. Balení 1000 ml za cenu kolem 60-70 Kč vám vydrží cca 2 měsíce. Za mně 5 bodů a kupuji pořád dokola (jenom měním vůně)
Mléko do koupele Avon Milk and Honey sice netvořilo takovou pěnu na jakou jsem u pěn do koupele od Avonu zvyklá na druhou stranu byla pokožka po koupeli fakt jemná a hezky provoněná. Za 59 Kč není o čem...pěn/mlék do koupele od Avonu mám teď v koupelně po Vánocích asi 5 :) Jsou skvělé a jestli si rádi užíváte teplou koupel určitě je vyzkoušejte. 5 bodů :)

2. Krémy na ruce
Vezmeme to hezky zkraje od největšího po nejmenší. Dermacol Gold elixir krém na ruce jsem kupovala v drogerce. Díky obsahu kaviáru by měl omlazovat pokožku rukou, což jsem (naštěsti?) nezaznamenala. Líbila se mi jeho vůně a i hydratace byla celkem fajn. Co bych mu ale vytkla je delší vstřebatelnost. Takže dostane pro tentokrát 3 body.
Dove DeepCare Complex je oproti předchozímu bráškovi skutečně hydratační bombou. Konzistence krému je mnohem hutnější a těžší, ale přes to nemáte po nanesení pocit mastných rukou. Vstřebává se taky o něco déle, ale na rozdíl od Dermacolu i pocit hydratovaných rukou vydrží déle, i proto dostane o bodík navíc...4 body, určitě stojí za vyzkoušení.
Vzorek krému na ruce od Mary Kay Satin hands jsem nosila v kabelce celkem dlouho. Tento krém se sice hezky rychle vstřebal, ale po 5 minutách jsem měla pocit, že musím natírat znovu. Kupovat ho za plnou cenu?? Ani náhodou! 1 bod




3. Pleťová kosmetika
Je potřeba ještě něco dodávat k odličovacím obrouskům od Beauty Iseree, které koupité v Lidlu? Tyto modré jsou osvěžující a používám je i po cvičení na osvěžení a setření potu s tváře. Za pár korun...super 5 bodů, už mám doma další.



Kromě krémů na ruce jsem spotřebovala i dva pleťové krémy. Ziaja Okurkový pleťový krém na mastnou a smíšenou pleť jsem ocenila hlavně v létě, kdy mojí pleť hezky zmatnil a zároveň dostatečně hydratoval. Lehká konzistence se svěží okurkovou vůní byly v létě jenom třešničkou na dortu, takže za cenu kolem 60 Kč je to skutečně malý zázrak. Jednoznačně si zaslouží 5 bodů.
Eveline pleťový krém proti vráskám jsem si koupila víceméně omylem. Hledala jsem výživnější noční krém pro zpevnění pleti a omylem jsem vzala tento. Stejně jsem ho nakonec používala spíše na noc a pleť po něm byla hydratovaná a hebká. Žádné výrazné vrásky zatím nemám, takže můžu jenom zkonstatovat, že po dobu používání krému ani žádné nové nevznikly. :) Že bych ho ale potřebovala znova, to asi ne, takže dostane krásné 4 body. Kupovala jsem ho v Rosmannu a stál něco kolem stovky.


4. Vůně a balzám na rty
Eos Strawberry sorbet balzám na rty jsem spotřebovala do posledního možného miligramu. Vůně byla moc hezká, stejně jako pocit, který zanechával na rtech. Na druhou stranu ale délka hydratace v poměru k ceně není podle mně dostatečná. Takže jsem hysterii kolem eosiek úplně nepodlehla...uděluji tři body.
Deodorant Adidas Pure Lightness jsem si kupovala v létě do kabelky, bohužel mě ale trochu dráždil a nějaký skvělý účinek jsem nezaznamenala. Mám doma ještě jeho většího bratříčka a nemůžu se donutit ho spotřebovat, takže jenom 2 body za hezkou neutrální vůni.
Toaletní voda Wild Pearl Naomi Campbell je krásná lehká letní vůně, která i už teď chybí. Touto vůní se přítel totálně trefil do černého. Určitě ji vyzkoušejte. Já ji dávám 5 bodů.







5. Dekorativka
Posledními kousky, o kterých vám něco povím jsou z dekorativní kosmetiky a je dost možné, že se mnou většina lidí souhlasit nebude. Já totiž nedokážu vychválit tak známe a ospěvované Color Tatoo. Mně se bez báze totálně slévali na víčku do jedné čáry a navíc mě pak po nich ještě víčko hodně svědilo. Prostě jsme si nesedli ani trochu a za mně bohužel nemůž dát víc než 2 body. Za barvu a myšlenku.
Už jsem se rozloučila i řasenkou od Gabriella Salvete Cashmere. Má větší klasický kartáček a první dva měsíce jsem milovala. Dělala krásné dlouhé a husté řasy, pak ale začla po pár hodinách opadávat. A vzhledem k tomu, že nejsem typ, který se každých pár minut kontroluje v zrcadle, tak jsem občas vypadala jako panda. První dojmy ale byly pozitivní, škoda, že se náš vztah nestihl upevnit. Uděluji 3 body.

Tak a to už je vše. Víc toho tady nemám, ale myslím, že to bylo tentokrát celkem výživné. Co myslíte?? Máte nějaké zkušenosti s výše zmíněnými produkty?? Napište mi :)




2 komentáře:

  1. Vidím, že máte teda taky docela slušnou spotřebu kosmetiky všeho druhu. A to já ještě chodím třeba na hloubkové čištění pleti přímo ke kosmetičce u nás ve městě. :-) Ale teda musím říct, že peníze do sebe samé jsou vždycky moc dobře investované, takže nelituju ani koruny. Chichi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je spotřeba kosmetiky, co? Já jsem na tom podobně, ale pokud se o sebe člověk stará, musí do sebe investovat. Já jsem se nedávno rozhodla pro labioplastiku tady, aby mi upravili tvar stydkých pysků. Lékař byl velice vstřícný a vysvětlil mi celý postup zákroku. Nyní, po úspěšném zotavení, jsem ráda, že jsem se rozhodla pro tento krok. Cítím se mnohem pohodlněji a mé sebevědomí se zvýšilo.

    OdpovědětVymazat