neděle 6. prosince 2015

Spotřebováno za říjen a listopad 2015

Pravidelnost článků na mém blogu je skutečně strašná a já se vám za to fakt stydím a slibuji, že se zkusím polepšit. A mám už i nějaké plány na příští rok, ale o tom se dozvíte v samostatném článku. Teď už se naposled v tomto roce podíváme na to co jsem spotřebovala za uplynulé období, konkrétně za říjen a listopad. Berte teda do úvahy, že se jedná o dva měsíce :)

Mám pocit, že mi v průběhu jednoho týdne došlo všechno z každodenní péče o pleť - odličovací tampónky, micelárka, čistící pěna i odličovač na oči. Máte tak jedinečnou příležitost vidět toto kombo pohromadě. Odličovací tampónky značky All about beauty jsem koupila v Tesco a byly celkem fajn, asi ne stálice, ale jako nouzovka dobrý :)
Micelární vodu Eveline můžete koupit v Rossmanu. Já měla verzi pro smíšenou až mastnou pleť a musím říct, že jsem s ní byla fakt spokojená. Splňovala totiž vše co od micelárky potřebuji. Make-up hezky odlíčila, i když s tím vodě odolným to bylo trošku horší, ale v očích nepálila a nezanechávala na pleti takový ten lepivý pocit. Takže za mně super a klidně do ní půjdu znova, protože na vodě odolnou řasenku stejně používám dvoufázový odličovač. Jedním z mých ověřených je i tento od Dermacolu. Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit mycí emulzi jsem dostala od kamarádky a trochu jsem se jí obávala. V minulosti jsem ji už totiž měla a měla jsem z ní pocit, že mi vysušuje pleť. Tentokrát tomu tak ale nebylo. Naopak vůně růžového grapefruitu byla velice osvěžující a pleť byla hezky vyčištěná.
Podařilo se mi spotřebovat i nějaké vzorečky. Kokrétně krém od ziaja na mastnou a smíšenou pleť a šampón od Natura Siberica na objem vlasov. Oba produkty nebyly špatné, ale na druhou stranu mě nijak zásadně neuchvátili. Krém byl na potřeby mé pleti málo hydratační a u šampónu jsem nějaký objemový efekt nezaznamenala.

Odličovací tampónky All About beauty ***
Micelární voda Evelin *****
Neutrogena mycí emulze ****
Jemný odličovač očí Dermacol *****
Ziaja Manuka Tree denní krém ***
Natura Siberica objemový šampón ***
 A co by to bylo za spotřebováno bez sprchového gelu? Tentokrát jenom jeden superlevný z Lidlu. Sprchový krém Tropical Mango od Cien se sladkosvěží vůní bylo skvělou volbou pro ranní sprchu. Můžu jenom doporučit.
Naopak deo spray neznámé značky, který jsem dostala k nákupu kosmetiky Ziaja byl absolutně ABSOLUTNĚ tragický. Nefungoval a moje podpaží se z něj vzpamatovává ještě dnes (a to ho již skoro tři týdny nepoužívám). Strašlivým způsobem mi totiž tento deodorant podráždil kůži, která se kompletně osypala. Takže putuje téměř celý do koše.
Pěna do koupele Balea s vůní Red Love z řady Luxury, stála pár korun a sice krásně voněla, ale tato vůně se s napuštěním vany téměř ztratila stejně jako samotná pěna.

Sprchový krém Cien Tropical Mango *****
Deo Spray - nikdy více!!
Balea Luxury pěna do koupele Red Love **
A nejen o tělo ale i o vlásky se musíme starat, proto jsem se dostala na dno vlasové masky GlissKur Ultimate Oil Elixir, kterou jsem dostala ještě na Vánoce :) No řekla bych, že jako kondicionér celkem fajn, ale jako maska, žádní zázrační efekt to na mé, mírně suché vlasy nemělo.
Také jsem dopotřebovala svůj první suchý šampón od Batiste. Můj byl určen na objem a byla jsem s ním moc spokojená a tak jsem si ho hned musela koupit znova (i když ne ten samý), ale už teď je jasný že budu další trapná ovce, která nemůže být bez Batiste suchých šamponů.
Redken šamponem proti lupům jsem se snažila zamávat se svým lupinovým problémem, který asi budu řešit celý život. Mám je totiž hoodně specifické a dlouhodobě na ně nezabírá témeř nic. Stejně jako tento šampon, který mi zpočátku přišel super, no ke konci používání už ne. I když lupy vymyl, pokožka po něm svědila a vlasy vysušoval. Spotřebovala jsem ho ale znova už do něj nepůjdu. Nemáte nějaký typ na skvělý šampon proti věčným lupům??

Gliss Kurr Ultimate Oil Elixir maska na vlasy ***
Suchý šampón Batiste XXL volume *****
Redken šampon proti lupům **
V listopadu se mnou rozloučil i EOSí balzám na rty. Byl fajn, ale nevím jestli úplně cena odpovídá účinku. Mám teď nějaké suché rty, ale extrémně suché a i když si dělám peeling rtů a pořád je mažu, můžu na rtěnky zapomenout :( Takže pořád hledám svého balzámového zachránce.
Dermacol 24h Control make-up v odstínu č. 1 je moje stálice pro dokonalou pleť a výdrž. I když pořád zkouším i jiné make-upy, tento je sázkou na jistotu a nesmí u mně v koupelně chybět.
Řasenky Dermacol Mega Lashes i Maybelline Colosall Go Extreme mají klasický štětinkový kartáček, který mně osobně vyhovuje a většinou udělá super objemový efekt. Bohužel už obě vyschly a začaly opadávat.
EOS balzám na rty ****
Dermacol 24 h Control Make-up *****
Maybelline Colosal Go řasenka ****
Dermacol mega Lashes ****
No a poslední dva kousky z mé "bordel" krabice jsou zubní pasta Vademecum Complete Pro Vitamin. Co říct k zubní pastě?? No pokud máte rádi takovou tu svěží výraznou mentolovou příchuť, tak tohle nebude nic pro vás. Mně ale celkem vyhovovala.
Antiperspirent Dove Pure byl fajn, i když velké vedra nebo stresy nezvládá. Na druhou stranu je ale poznat, že obsahuje hydratační složky a dokáže pokožku po holení hezky zklidnit.

Zubní pasta Vademecum Complete ***
Antiperspirant Dove Pure ****

Tak a to už je ze spotřebovaných kosmetických produktů všechno. Další uvidíte až po novém roce. A protože jsem toho hodně spotřebovala, musela jsem minulý měsíc i něco dokoupit, takže se po dlouhé dlouhé dlouhé době můžete těšit i na nákupy za listopad. Mějte se zatím krásně a užívejte si advent.

Žádné komentáře:

Okomentovat