pondělí 19. října 2015

Vypatláno za srpen a září a kdepak jsem se na dva měsíce ztratila....

Je to více než dva měsíce, co jsem uveřejnila poslední příspěvek, je neuvěřitelný jak ten čas letí...Vlastně ani sama nevím čím to bylo. Ale asi tak nějak všechno dohromady, ale hlavním faktorem asi byla změna práce, která byla sice chtěná, ale začátky byly značně náročné. Jednak vzhledem k tomu, že jsem úplně (rozuměj TOTÁLNĚ) změnila obor působení a jednak kvůli nášupu práce, který tam na mně čekal. A tak šlo všechno ostatní bokem a já jsem se snažila tak nějak přežít a úplně se nevykašlat na správnou stravu...i když to rozhodně nebylo 100 % ní, mohlo to být mnohem horší, ale na cvičení nebo blog už energie fakt nezbývala. Takže snad mi moji absenci odpustíte a budete se ke mně na blog vracet i nadále.

Teď už ale k tomu, o čem má tento článek být...co se mi podařilo za ty dva měsíce nečinnosti na blogu spotřebovat neboli vypatlat...

Pamatujete si ještě na ty vedra v srpnu?? Jestli náhodou už ne tak, první tři vypatlané produkty vám je připomenou...Rexona, Rexona a Rexona Maximum protection...u mě prostě Rexona jako antiperspiranty jednoznačně vedou a nestidím se za to :)
Tohle byla v srpnu nevyhnutnost! Takže: *****
Tři spotřebované sprcháče ve mně taky evokují léto, kdy se člověk sprchuje i několikrát za den, už jenom kvůli osvěžení. První zprava jsem koupila v DM (Balea-jak kde jinde!?) jako letní limitku protože miluju maliny, bohužel se ale jednalo o totálně přeslazenou a umělou vůni a ještě ke všemu se třpytkami...co k tomu dodat, jedině, že jsem se fakt těšila na poslední použití :/ Sprchový gél Adidas Vitality je jeden z mých oblíbenců, kterému skoro nikdy (když je v akci) neodolám. Pokožka je po něm krásně hladká protože obsahuje mikro peelingové částečky a ta svěží vůně je prostě skvělá. Nivea sprchové gely jsi kupuji, protože mi přijde, že pokožku rovnou i při sprchování hezky hydratují. Tenhle moje očekávání splnil a nevtíravá vůně byla jen bonusem.

Balea Shining Berry *
Adidas Vitality *****
Nivea Diamond ****
No a když už je tělíčko umyté je potřeba ho něčím natřít...Neutrogena hyratační tělové mléko jsem si nekupovala, ale dostala. A kdybych nebyla s kosmetikou v šetřícím režimu tak bych si ho asi odložila na zimu, protože v momentě kdy je venku takové vedro, že než vyjdete z koupelny jste opět zpocení, ho úplně neoceníte. Vstřebávání mu totiž trvá trochu déle , ale na druhou stranu hydratace je fakt dobrá. Krém proti striím od Avonu...no neměla jsem na něj velké nároky, ale on nedělal vůbec nic!! Krém na ruce Ziaja s kakaovým máslem taky není můj favorit, sice se rychle vstřebá (což je u krému na ruce hodně důležité) ale nevím proč vždy jsem pak měla pocit, že mám ruce ještě sušší. Takže tyto dva produkty už ne...
Tělové mléko Neutrogena ****
Avon krém proti striím
Krém na ruce Ziaja s kakaovým máslem 
 Další nevyhnutnou letní výbavou byl samozřejmě gel na holení. Volba padla na Caribbean dreams od Balea. Levný, použitelný, s krásnou letní vůni a v nádherném obalu...no nekup to :)
Micelární voda L´Oreál na smíšenou pleť byla asi zatím nejlepší micelárka, kterou jsem vyzkoušela...rozhodně mojí pleti seděla nejlíp (i když teď má konkurentku). Takže rozhodně bych si ji klidně pořídila znovu.
A protože je občas potřeba se "zamaskovat" vyzkoušela jsem masku od Nivea - Pure and Natural. Pleť hezky vyhladila a snadno se aplikovala, ale o čištění se nadalo mluvit.
Make up Catrice Nude Illusion jsem si koupila na základě kladných recenzí, ale mně bohužel až tolik neseděl, aby jsme se zpřátelily musela jsem ho mixovat se svým oblíbeným dermacolým. Na mojí pleti prostě držet nechtěl ani s bází ani bez ní.
Balea gel na holení *****
L´Oreál Micelární voda pro smíšenou pleť *****
Maska Nivea Pure and Natural ***
Makeup Catrice Nude Illusion **
No a dostali jsme se k posledním kouskům...odličovací tampónky Ebelin z DMka dle mého názoru neurazí ale ani nenadchnou. 
Kefa na vlasy alá Tangle Teezer...tvar i princip úplně stejný, bohužel ale kvalitativní provedení je někde úplně jinde. Můžu to porovnat s originálem, který mám v cestovní verzi už přes rok a půl a pořád je celý, u této kopie se "zoubky" začaly lámat už po čtvrt roce a po půl letí do koše... Nj chtěla jsem ušetřit a nevyšlo to...
Bezoplachový kondicionér Gliss Kur...konečně začínám spotřebovávat vánoční dárky...už bylo na čase. Úpřímně ale účinek tohoto produktu nedokážu ani po spotřebování posoudit...rozčesávání moc neusnadňoval a výdrž barvy taky neprodlužoval. Jediné co tak po jeho použití byly vlasy krásně lesklé.

Odličovací tampónky Ebelin ***
Kefa alá Tagle Teezer **
Bezoplachový kondicionér Gliss Kur na barvené vlasy **
V mé krabici na vypatlané produkty už nic nezůstalo, takže zase s vypatlanými produkty jsem tu opět za měsíc (slibuji!), s dalším článkem ale určitě dřív. Moje uplynulé týdny byly fakt náročný a co ty vaše?? Dejte mi vědět v komentářích a pokud se vám článek líbil, budu ráda když ho budete sdílet dál.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat