pondělí 3. srpna 2015

Spotřebováno - červenec 2015


Srpen? Vážně?! Nechápu jak je možný, že už je červenec za námi. Měsíc to byl na události celkem výživný, ale měla jsem trochu strach, že nebudu mít moc spotřebovaných produktů. ale nakonec jich až tak málo není...10 kousků je takový můj standard.





Konečně jsem se dokopala a vypotřebovala Alterra sprchový peeling papaya a bio kokos, od kterého jsem očekávala mnohem víc. Vůně je na první "čuchnutí" celkem fajn, ale po více použitích začne být hodně vtíravá. Od vůně bych se ale dokázala odosobnit kdyby zůstala alespoň zachována funkce peelingu. Omyl! Maximálně tak sprchový gel, který se vám díky většímu kousku kokosu občas zasekne. Takže verdikt zní - nikdy víc a jedna hvězdička jenom proto, že se to dá alespoň použít jako sprchový gel a stojí pár korun.
Tělový krém Fleur de Santé jsem dostala od kamarádky, takže cenu opět netuším. Jediné co mi trochu překáželo bylo to, že se déle vstřebával. Dalším mínusem (alespoň pro mně) bylo, že vážně voněl jako olivy. Ne že bych je neměla ráda, ale jako vůně na tělo nic moc. Sama bych si ho nekoupila, ale svojí funkci plnil dobře, takže za mně tři hvězdy.

Sprchový peeling Alterra Papaya a bio kokos *
Zjemňující tělový krém na suchou pokožku Fleu De Santé ***
Jedním z produktů, který můžu s čistým svědomím vychválit a doporučit je Loreál Skin Perfection denní krém. S touto řadou jsem maximálně spokojená, bohužel ale sérum i denní krém ubývají hrozně rychle. Každopádně si ale v budoucnu pořídím další.
Rovnako spokojená jsem byla i Osvěžujícím čistícím gelem od Lavery. Koupila jsem ho v akci asi za polovinu a když bude znova, volba je jasná. Momentálně totiž používám trochu "agresivnější" neutrogenu na mastnou pleť, která mi ale na podzim začne pleť vysušovat.
K čištění pleti jsem používal i kosmetické tampony Douglas, které byly krásně jemné a na pleti moc příjemné. Jsou ale dost drahé, takže se asi nestanou stálicí v mé koupelně, ale jednou za čas si je moje pleť určitě zaslouží.
Sensodyne complete protection byla taky v akci. Zoubky hezky vyčistí a není moc štiplavá, takže za mně supr. Po půl roce jsem se dopracovala i na dno balzámu na rty Eos strawberry sorbet, který byl mým věrným společníkem v práci. Doma už mám další, i když to asi není nejlepší balzam na rty na světě, ale krásně voní a to balení a aplikace z něho dělají hvězdu.

Zubní pasta Sensodyne complete protection ****
Eos strawberry sorbet *****
Douglas pleťové tampony *****
Loreál Skin perfection denní krém *****
Lavera čistící gel *****
Poslední skupinou produktů je dnes vlasová kosmetika, která se nese v zlatohnědé barvě :) Lak na vlasy Syoss keratin byl výborný, vysoká fixace, ale ne moc slepené vlasy a zachovaná pružnost. Doporučuju!
Loreál Absolut repair Lipidium je maska na velmi poškozené vlasy. Měla krásnou máslovou konzistenci a protože se na mých vlasech začíná projevovat, že neviděli kadeřníka již několik měsíců, tak jsem jí používala místo kondicionéru. Koneckonců jako vždy. Svůj účel myslím splnila dobře, i když jsem asi čekala trochu víc.
Gliss Kur ultimate oil elixir šampón jsem dostala ještě na Vánoce. Používala jsem ho jako druhý šampón, abych kromě vlasové pokožky při mytí ošetřila i vlasy. Nebyl špatný, ale sama si ho asi nekoupím.
Lak na vlasy Syos *****
Maska na vlasy Loreál Absolut repair ****
Gliss Kur Ultimate Oil Elixir ***
A to je konec přáteléé :) Víc toho spotřebováno nemám, takže se nechte překvapit co to bude příště. Tento týden se ale ještě můžete těšit na kosmetické nákupy za červen a červenec. :) Zatím se mějte krásně a užívejte léto!

Žádné komentáře:

Okomentovat