neděle 26. července 2015

Základní vybavení domácí lékárníčky

Asi každého někdy bací nějaký bacil, a proto je dobré mít doma základní prostředky na jeho zničení. Já jsem se rozhodla vybavit naši domácí lékárničku po tom co jsme se přestěhovali a po kontrole data spotřeby z té původní téměř nic nezůstalo. Celkem dlouho mi trvalo, než jsem vybrala vše potřebné, tak abych pokryla co nejvíce případů, proto jsem se rozhodla se s vámi podělit o to, co jsem nakonec vybrala. 

Nakupovala jsem na lekarna.cz, což je internetový obchod, kde seženete kromě léků spoustu jiného.

První skupinou léků, které by podle mně neměli v žádné lékárničce chybět jsou léky na nachlazení, chřipku a pod. Já jsem se po předchozích zkušenostech rozhodla pro tyto:
  • Mucosolvan, který pomáhá zejména při kašli
  • Acylpyrin, který se užívá při teplotě a pomáhá při přehřátí organizmu ve velkých vedrech
  • Tantum Verde pastilky na bolest v krku
  • Rozpustné tablety ACC, které podporují vykašlávaní
  • Paralen 500 na bolest a horečku
  • Coldrex MAX Grip, který (alespoň) mě vždy zachrání

Léky na chřipku a nachlazení
Když už mi nic jiného nepomůže, tak Bioparox je jistota. Je to slabší antibiotikum, které se v podstatě inhaluje - proto 2 kusy, jeden pro mně a jeden pro přítele. Používám ho ale až když už skutečně nic jiného nepomáha.

Bioparox je sázka na jistotu
Samozřejmě vás můžou kromě chřipky a nachlazení potkat i další nepříjemnosti. Na průjem jsem nám koupila Imodium rapid, na drobné poranění a podráždění pokožky máme Bepanthen a na léto je pro nás absolutně nepostradatelný Fenistil, který krásně uklidní pokožku po uštípnutí hmyzem. Na plesně na nohou, které v létě na koupališti můžete chytit coby dup jsem koupila Canesport krém.

Drobné poranění a průjem
No a protože jsem expert na podvrtnuté kotníky a seklé záda, nesměl v nákupu chybět Voltaren Gel a Voltaren Thermoplaster. Nakonec jsem ještě do košíku hodila dva obyčejné obvazy a čtvercovou gázu. Náplastě jsme doma měli, takže ty už jsem nekupovala.

Problémy pohybového ústrojenství
Nákup sice úplně levný nebyl, ale myslím, že tahle zásoba nám chvíli vydrží a jsme připraveni snad na vše :) A co máte v té své vy?

1 komentář:

  1. Podle mě je důležité mít po ruce pořádně vybavenou domácí lékárničku, ve které nesmí chybět nic na horečku, nevolnost a vše k ošetření zranění. Kromě tradičních léků mám i několik přírodních doplňků stravy. Nedávno jsem si oblíbila Krupa Kratom, který mi pomáhá od bolestí, a taky mi dodává dostatek energie. S ním zvládám každý den mnohem více pracovních úkolů než dřív.

    OdpovědětVymazat