pátek 17. července 2015

Ušáci ušatý neboli zajíci v krabici v červenci 2015

Červencoví ušáci ušatý
Miluji Zajíce v krabici!! Ne jenom, že myšlenka je absolutně skvělá, ale název produktu mi je šitý na míru. :) Sice jsem si kvůli stěhování a všemu možnému dala chvíli pauzu s objednáváním, ale hned jak to šlo, jsem objednala znovu a tady je výsledek!

Červencové vydání přišlo 14.7.2015, stálo 350 Kč a krabička byla o něco lehčí než naposled, ale vůbec jí to neubralo na kvalitě a radosti, kterou způsobila :)

Celkově bylo v krabičce ukrytých 7 překvapení a opět několik receptů a tipů jak je použít. 

Nejmenšími kusy byly rozhodně drcená vanilka, vzorek konopného proteinu a Sweet veggie tyčinka švestka a červená řepa. Na vanilku se moc těším, ale musím si napřed koupit nějakou skleničku, do které ji přesypu abych se neochudila ani o kousek té vůně. Konopný protein znám a používám pravidelně do smoothie, takže ten se u  mně určitě neztratí. Na zdravou sladkou tyčinku jsem se moc těšila bohužel mě ale celkem zklamala...složení supr, ale chuť řepy až moc výrazná a to mi moc nesedí. Určitě se ale najdou jedinci, kterým právě tohle bude vyhovovat.

Zleva: Sweet veggie raw tyčinka, Drcená vanilka, Konopný fitness proteín
Z dalších dvou produktů mám asi největší radost...Matcha puding bez lepku a tapiokové perly. Z toho prvního se pokusím udělat dort dle přiloženého receptu a z tapiokových perel bude určitě skvělý zdravý puding. Myslím, že to spáchám někdy příští týden... :)
Zleva: Puding Match bez lepku, Tapiokové perly
O posledních dvou kouscích vůbec nevím co si myslet. Dýňový kečup asi vyzkoušíme k něčemu grilovanému nebo s pečenými brambory, ale upřimně si nejsem jistá jestli ho spotřebujeme celý. Největší problém mám ale s názvem...kečup má být přece z rajčat!! Nemohli vymyslet něco originálnějšího?! No za tohle ale zajíci nemohou...takže dost vzlykání. 
Z černých rýžových nudlí bude nějaká čína, ale ještě nevím jaká nebo možná vyzkouším polévku z přiložených receptů...uvidíme :)
Zleva: Dýňpvý kečup (?!) a Černé rýžové nudle

Každopádně objednávku nelituji a budu objednávat znova, ale až na září. Náš nemocný ušák totiž výrazně zasáhl do rozpočtu a Zajíci v krabici budou muset počkat až se z toho vzpamatujeme :) A co vy? Taky jste jim už podlehli??

Žádné komentáře:

Okomentovat