pondělí 20. července 2015

HAM HAM TAG

Vypadá to, že tagy vás baví, tak mám tady pro vás další a tentokrát se bude točit jenom kolem jídla, protože jak říká J.B. Shaw:

"Žádná láska není tak opravdová jako láska k jídlu."

Tag má 20 otázek, tak se do toho rovnou pustíme.

1. Máš nejraději snídani, oběd nebo večeři?
Jednoznačně snídaně! Na těch si potrpím a hodně si je vymazluji, nejen že je to základ dne ale je to někdy jediné jídlo, které si užiji v klidu.
Ovesná kaše - jedna z nejvariabilnějších a nejlepších snídaní
2. Kolikrát denně jíš?
Poctivě 5 až 6 krát. Jasně jsou dny kdy nestíhám, ale je to skutečně výjimka.

3. Nejoblíbenější jídlo?
Je jich hodně, ale když se zamyslím nad tím co bych nikdy neodmítla, tak asi tatarák, který namíchá můj táta...to je prostě jednička!

4. Nejméně oblíbené jídlo...
To je jednoduchý...cokoliv s koprem...ten nemůžu ani cítit...

5. Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Samozřejmě, ale většinou to bylo když jsem to překombinovala. Co si pamatuji jednou mi bylo špatně z kuřecích nugetts v mekáči a od tý doby se jim vyhýbám obloukem.

6. Tvá nejoblíbenější sladkost?
Vanilková zmrzlina Hagen Dazs s omáčkou z lesního ovoce!! Pohádka na jazyku jako dělaná :) Mňam!!

7. Oblíbená příchuť zmrzliny.
Citrónová, malinová a zelené jablko...jojo ovocné ty jsou moje :)

8. Nejoblíbenější způsob úpravy masa?
Grilované nebo jenom rychlovka na pánvičce.

9. Nejoblíbenější teplý nápoj?
Káva, káva a ještě jednou káva!

10. Nejoblíbenější ovoce a zelenina?
To jako fakt? Maliny, jahody, banány, borůvky, meruňky...mám pokračovat? A u zeleniny by to bylo podobné...rajčata, paprika, brokolice, dýně, cuketa,... 

11. Držíš nějakou dietu?
Momentálně bych tomu tak neříkala...spíše se stravuji dle nějakých zásad, ale rozhodně to neberu jako krátkodobou dietu.

12. Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Ani bych neřekla...fakt mě nic nenapadá...

13. Jíte doma společně?
Ano, někdy s přítelem společně snídáme ale hlavně se snažíme mít společné večeře.

14. Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Tak od jedné babičky to byl její rýžový nákyp, od druhé ovocné kynuté knedlíky a od mámy je to plněný zelný list a segedín.

15. Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Počítá se i slovenská? Ale ne..asi klasika itálie a čína a hlavně sushi!!
Vlastnoručně dělané sushi :)
16. Co bys nikdy neochutnala?
Nikdy neříkej nikdy, ale s hmyzem a surovými vnitřnostmi bych asi měla hodně velkýýý problééém!

17. Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
Pro každého exotika znamená něco jiného, třeba i takové avokádo, dle mého jsem ale nic až tak exotického neochutnala.

18. Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíc?
Nejsem úplně fanda klasické české kuchyně...sním ji ale že bych to vyhledávala, to ne.

19. Vaříš často a ráda? Co je tvůj majstrštyk?
Vařím často i ráda a vyloženě mně to baví...hlavně vymýšlet nové recepty. Majstrštyk? No pro přítele to určitě budou boloňské špagety a cheesecake a za mně jsou to spíš ty zdravější věci jako raw dorty atd.

20. Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc co by to bylo?
Tak to bych dlouho nepřežila...miluji pestrost jídla a možnosti jeho kombinací. To je to proč mě jídlo tak baví a kdybych mohla jíst jenom jednu věc, tak bych asi hodně trpěla.

A co vy jak to máte s jídlem? Vaříte? A líbí se vám vynovená tvář blogu?

Žádné komentáře:

Okomentovat