sobota 11. července 2015

Spotřebováno - červen 2015

Ufff...řeknu vám to byl teda týden! Konečně jsem si našla čas, uvařila obří hrnek kafe a můžu se s vámi podělit o to množství spotřebovaných produktů za minulý měsíc. Je toho skutečně celkem dost a není čas ztrácet čas.

První skupinou produktů, je "péče o tělo a vlasy. Začnu asi největším propadákem za poslední dobu...tělové mléko BodyFit od Balea. Na obale slibuje hydrataci pro suchou pokožku a vypnutí díky obsahu kofeinu. Sliby chyby...mléko je až moc tekuté a po nanesení na tělo pokožka hrozně nepříjemně lepí.K tomu všemu o nějaké hydrataci nemůže být ani řeč! Výsledek? Bez hvězdičky a kdyby to šlo, jdu do mínusu.
Z dalšího produktu mám takové smíšené pocity...eosí balzámky na rty miluji, ale tento holící krém...no nevím za tu cenu fakt nestojí. Je pravda, že po holení s ním mám pokožku hydratovanou a hebkou, ale to jak zůstává v mezi břity mi fakt vadí. Takže dávám jenom dvě hvězdy.
Antiperspirant Rexona invisibile Diamond je však jiné kafe. Nejenom že chrání před pocením, ale skutečně nezanechává žádné stopy na černém oblečení. Hodnocení je jednoduché - 5 hvězd a přísště ho koupím znova.
Balea tělové mléko BodyFit (propadák!)
Eos depilačný krém **
Rexona invisibile Diamond *****
Alverde krém na nohy *****
Nesnáším mít suché paty na nohou takže mažu a mažu. Tento měsíc jsem domazala Alverde ochranný krém na nohy ve verzi pomeranč a rozmarýn. Měla jsem ho celkem dlouhou a hlavně v zimě jsem odcenila jeho hutnou konzistenci a svěží vůně po pomerančích byla jenom bonusem. Takže není za co strhávat hvězdičky.
EK Brazil keratin regeneračná maska s keratínom a arganovým olejom má mírně nasládlou vůni, která pak ale z vlasů není moc cítit. Maska na mně působila spíš jako kondicionér - ne jenom konzistencí, ale i výsledkem. Moje vlasy se teď rozhodli, že mně trochu potrápí a potřebují něco výživnějšího, takže do této masky už opět nepůjdu, ale jinak nebyla vůbec špatná.
Další dva produkty jsou sprchové gely - Palmolive Aroma Therapy  Morning Tonic nebyl špatný, ale po delším používání mi voněl spíše jako vůně do záchoda a hydratace nic moc. Adidas Skin detox je moje láska, kterou ale kupuji zásadně v akci. Krom toho, že má krásnou jemnou vůni po acai, tak působí i jako jemný peeling.
Z této sekce mám tady ještě dětský šampón Johnsons, který jsem používala na čištění štětců, které jsou po něm krásně hebké.

EK Brazil Kerativ intenzivní maska ***
Palmolive Aroma Therapy Morning Tonic ***
Adidas Skin Detox *****
Šampón pro děti ****
Plynule tak můžeme přejít k vyřazenému štětci značky For your Beuty. Jedná se o štětec na pudr a byl to můj vůbec první, který jsem si koupila. Bohužel už má ale svoje za sebou a hrozně kouše, takže je čas se rozloučit :) Se štětcem, ne s vámi!
Když jsme u těch poprvé, tak tady mám poprvé nějaké produkty z dekorativní kosmetiky. Rimmel match perfection v odstínu 100 ivory jsem si koupila na základě pozitivních recenzí, ale mně moc neseděl. Moje pleť si s ním rozuměla jenom když jsem ho smíchala se svojí klasikou od Dermacolu.
A pak tady mám řasenku Avon Supershock, kterou jsem si koupila poprvé a už mám novou! Je úžasná, nedrolí, nedráždí a dělá mi úžasné řasy. Byla to láska na první pohled.

Řasenka Avon SuperShock *****
Štětec na pudr **
Rimmel Match Perfection **
Poslední kategorií, kterou tady mám je péče o pleť. A tady mám hned několik objevů, které u mně nevidíte naposled. Prvním z nich je depilační krém na tvář od Avonu. Asi všechny trápí chloupky nad rtem a případně i jinde na tváři, ale trhat je pinzetou nebo voskovými pásky mně fakt nebaví. Proto mi objevení tohoto krému přišlo jako malý zázrak. Nanesete ho na místa na tváři, kde se chcete zbavit chloupků a po pár minutách setřete i s chloupky. Ověřené!
Loreal Skin Perfection sérum má jedinou chybu, hrozně rychle jsem ho spotřebovala :( Jinak je super a na své pleti jsem po jeho používání skutečně zaznamenala výrazné změny. I když určitě na tom má i Silk´n Sonic Clean kartáč na pleť, ze kterého můžete vidět náhradní hlavici, který používám vždy ráno a večer. Už dlouho jsem přemýšlela nad pleťovým kartáčem, ale dávat x tisíc se mi za něj nechtělo. Tento mě stál 890 Kč a jsem s ním na 100% spokojená. Takže pokud vás trápí rozšířené póry, černé tečky a vlastně cokoliv, tak se rozhodně mrkněte na tento kartáč, pleť skvělě vyčistí a ani nestojí tolik.
Avon depilační krém na tvář *****
Skin Perfection Sérum *****
Silk´n Sonic Clean kartáč *****
Alverde odličovač očí ***
K odličování očí jsem doteď používala Alverde odličovač na oči. Nebyl špatný ale hodně hutný a na voděodolný makeup rozhodně nestačil. Dalšími odličovacími nezbytnostmi jsou odličovací tampony a obrousky. Co se týče odličovacích tamponů mám tady dvě balení: Ebelin a Douglas, za mně rozhodně volím volím jako lepší Douglas, které jsou jemňoučké a nerozpadávají se. Je fakt, že nejsou nejjemnější, ale já jimi jenom setřu vrchní vrstvu make-upu a pak dočišťuji právě výše zmíněným kartáčem na pleť takže tá spotřeba není zas tak velká. Odličovací ubrousky nepoužívám každý den, mám je jenom jako nouzovku když se mi večer nechce odličovat a na setření make-upu z ruky při líčení. Na toto použití jsou odličovací ubrousky z Lidlu za pár korun absolutně dostačující.

Odličovací tampónky Ebelin ***
Odličovací tampónky Douglas *****
Odličovací ubrousky osvěžujíci (modré) ***
Odličovací ubrousky jemné (růžové) ****
Tak a jsme na dně mí krabice vypotřebovaných produktů. A co vy?? Co říkáte na mé objevy??

Vím, že jsem vám slíbila i nákupy, ale vzhledem k tomu, že jsem nestíhala a v polovině července by byly byly červnové nákupy trochu pasé, tak si červen a červenec spojíme do jednoho článku. Kromě zpoždění článků je důvodem i stopka na nákupy, protože jsme tento týden nechala skoro půl výplaty u veterináře, takže se obávám, že by to na dva články ani nevydalo.





Doufám, že jste měli lepší týden jako a já a dáte mi vědět, jestli některé z výše uvedených produktů používáte a jaký je váš názor na ně. V pondělí by měli přijít nový Zajíci v krabici, takže se můžete těšit na recenzi. Do té doby se mějte krásne!

Žádné komentáře:

Okomentovat