pondělí 22. června 2015

TAG - 50 otázek na které se nikdo neptá

Původně jsem dnes chtěla psát recept na jahodovou marmeládu bez cukru, kterou jsem včera zkoušela uvařit, ale protože ne každý den je posvícení, tak marmeládka putovala do koše. Mám teda pro vás první tag na tomto blogu a aby jsme se lépe poznaly, tak jsem se rozhodla, že udělám 50 otázek, na které se nikdo neptá. Odpovědi jsem si nepřipravovala, takže budu psát a rovnou odpovídat...sama jsem zvědavá co z toho vyleze. :) Pojďme na to!

1. Spíš s otevřenýma nebo zavřenýma dveřma? Otevřené, aby se Tina (náš pes) mohla volně pohybovat :)

2. Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotelu? Já ne, většinou je ani nepoužívám.

3. Spíš se zataženými žaluziemi nebo závěsy? Eeee, žádné nemáme, ale máme zataženou záclonu, tak nevím jestli se to počítá :)

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Ne.

5. Používáš post-it nálepky? Ano, ano, ano!!!

6. Vystřihuješ si kupony aniž bys je použila? Jasně, že jo!

7. Bylo by ti milejší kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Asi medvěd, protože otravně nebzučí.

8. Máš pihy? Ne ne tyhle krásky jsem do vínka nedostala.

9. Usmíváš se vždy na fotkách? Nevím jestli se to dá nazvat úsměvem :-P

10. Co tě nejvíc rozčiluje? Nepořádek v kuchyni ...

11. Počítáš někdy své kroky při chůzi? Už jsem z toho vyrostla ...možná :))

12. Už jsi někdy stanovala? Ano, ale není to nic co bych si užívala.

13. Kdy jsi naposledy stanovala? Cca 4 roky zpátky.

14. Koušeš tužky? Bohužel jo :( a vím, že je to nechutný :(

15. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Vzhledem k tomu, že je pondělí tak zatím jenom s přítelem a lidma z práce.

16. Jak velkou máš postel? Bere se to na osobu nebo celkově? Ale máme 200 x 180.

17. Jaká je tvá písnička týdne? Ještě na ní nedošlo...

18. Tancuješ někdy i bez hudby? A co jako? Teď dostanu 5 let? 

19. Vadí ti když kluci nosí růžovou? Ne.

20. Díváš se na kreslené filmy? Klidně...největší relax.

21. Co je tvůj nejoblíbenější film? Tak to bylo na samostatný tag o filmech...ale naposled mě asi nejvíc pobavila Velká šestka.

22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Proč bych ho měla zahrabávat?

23. Co piješ k večeři? Čaj nebo vodu většinou.

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Tak ty já fakt nemám ráda, takže nemám co namáčet :)

25. Tvoje oblíbené jídlo? Ta-ta-rá-ček!

26. Které filmy můžeš sledovat pořád a stále se ti líbí? Forest Gump, Zelená míle, všechny díly Twilight, Harry Potter a asi tak milión dalších...

27. Kdo ti dal naposledy pusu? Přítel :)

28. Byla jsi skautka? Tak daleko jsem to nedotáhla, byla jsem jenom včelička :)

29. Nechala by jsi se vyfotit nahá do časopisu? NEE!

30. Kdy jsi napsala naposled dopis na papír? Tak to vážně nevím!

31. Umíš u auta vyměnit olej? Teoreticky...

32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Ne, neměli šanci :)

33. Už ti někdy při jízdě autem došel benzín? Naštěstí ne.

34. Jaký je tvůj oblíbený sandwich? Nemám oblíbený sandwich.

35. Co je to nejlepší jídlo na snídani? Palačinky do postele. Mňam!

36. Kdy chodíš běžně spát? V deset jsem mrtvá :)

37. Jsi líná? Neřekla bych...

38. Za co jsi se jako dítě převlékala na karneval? Princezná, Pippi dlhá pančucha, mimino, vodník a další :)

39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Nevím...googlim...had.

40. Kolik jazyků umíš? Slovenština, Čeština, Angličtina a trochu německy a španělsky.

41. Odebíráš nějaké časopisy? Momentálně ne.

42. Máš radši lego nebo pexeso? Jednoznačně pexeso.

43. Jsi tvrdohlavá? Ano, jinak bych rodiče podezřívala, že jsem adoptovaná.

44. Kdo je lepší Lucie Bilá nebo Gabriela Gunčíková? Netuším, neslyším a prostě nemám šajnu!

45. Dívala jsi se někdy na telenovelu? Pár dílu Divokého anděla jsem viděla, ale to je všechno.

46. Máš strach z výšek? Jak kdy...podle toho kde stojím, největší průser je když je přes to na čem stojím vidět dolů.

47. Zpíváš si v autě? Jasně, že jo! V zácpě na D1 pravidelně!

48. Zpíváš si ve sprše? Ani ne...to už spíš tancuju ...na to se nikdo neptal :D

49. Tancuješ v autě? Ve velkém!!

50. Věříš na duchy? Nad tím jsem se nezamýšlela, ale spíše ne.

Ufff! Tak jsem to zvládla a snad vás alespoň trochu pobavila. A co vy ...tancujte v autě? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat