pondělí 1. června 2015

Spotřebováno po druhé...

Už je to nějakou dobu, co jsem se s vámi nepodělila o své odpadky, takže tady je zbrusu nová nadílka. Je toho celkem dost, ale je to za období od poloviny dubna až do konce května. Takže jdeme rovnou nato!

Dermacol Aroma Ritual s vůní belgické čokolády a pomeranče je jednoznačně mým favoritem s celé řady a rozhodně jsem tyto produkty - v tomto případě: sprchový gel, tělové mléko a peeling - neměla v koupelně naposled. Ale vzhledem k tomu, že je to taková těžší vůně, tak si je nebudu pořizovat hned, ale počkám si na podzim, ke kterému se mi tato vůně dokonale hodí. Uděluji pět hvězdiček.

Sprchový gel a tělové mléko *****
Tělový peeling *****




















Pěnu do koupele od Cien jsem koupila v Lidlu (jak jinak??) za pár korun a bylo jej teda požehnaně. Vůně hezká a i pokožka byla po koupeli hezky hebká. Jenom ta pěna moc nevydržela a zas tolik nepěnila. 
Tělové mléko Dove s kokosovým olejem mělo hodně jemnou vůni a dobře se roztíralo. Mléko bylo ale určeno na suchou pokožku, nemyslím si ale, že by vám vyhovovalo v případě že máte skutečně suchou pokožku. Ta moje je tak na pol cestě a už to bylo s účinností na hraně, takže hvězdy dolů.
Pěna do koupele Cien ****
Tělové mléko Dove ***
 V Lidlu jsem si koupila i odličovací tampónky a řeknu vám...nikdy víc. Byly moc tenké a k tomu jsem měla ještě pocit, že mně na pleti škrábou. Poprvé a na dlouhou dobu asi naposled...
Konečně (asi po půl roce) jsem spotřebovala svoji první micelárku ever. Volba padla na Garnier a myslím, že jenom to jak dlouhou jsem jí na poličce měla svědčí o tom, že jsem s ním moc spokojená nebyla. Nevím vlastně ani proč, možná pro ten lepivý pocit na obličeji, nevím. Každopádně mám již v koupelně jinou a s tou jsme teda větší kámošky. Jaká to je vám ale prozradím až v nákupech :)
Další spotřebovanou trvalkou je maska od Freemana s výtažky z mrtvého moře. Maska ze mně vždy udělala Šmolinku, což mně hodně bavilo, ale v zimě mi pleť příliš vysušovala. Čistící účinek byl ale velmi dobrý.
Odličovací tampóny (bez hvězdičky)
Micelární voda Garnier **
Pleťová maska s výtažky z mrtvého moře ****
Pleťový krém od Mary Kay z řady botanical effects byl asi největším sklamáním ze všech produktů na pleť od této značky. Opět teda zůstane bez hvězdy a na mé poličce se již neobjeví.
Oční krém od Ryor má působit na regeneraci očí a zmírnění kruhů pod očima. No! Žádnou změnu v intenzitě kruhů pod očima jsem nezaznamenala. Oční okolí ale bylo hezky hydratované a s krémem se dobře pracovalo, takže nějakou tu hvězdičku si přece jenom zaslouží.

Pleťvý krém Mary Kay botanical effects
Oční krém Ryor **

Tak a už jenom poslední kousky...k zubní pastě asi Colgate asi není potřeba moc dodávat. Jenom bych řekla, že v kombinaci s mým elekrickým kartáčkem Philips flex care se mi výrazně omezila tvorba hnědých skvrn. Zároveň bych dodala, že díky UV dezinfikátoru, jsem nástavec na kartáček vyhazovala po 5 měsících.
Dalším spotřebovaným kartáčkem je no name kartáček na pleť. Byl na mně moc tvrdý, takže po pár použitích putoval do koše a u mně v koupelně ho již nikdy nepotkáte.
Dalším Cien zklamáním byl tento odlakovač, který mi na nechtech nechával lepkavý film a schopnost odlakovat taky nebyla nijak závratná.
Deodorant Dove jsem si koupila, protože jsem chtěla něco jemnějšího a míň dráždivého na pokožku než Rexona, ale doufala jsem alespoň v minimální účinek. Bohužel, na mé pocení bohužel nestačil ani omylem. Používala jsem ho teda jenom na takové to pocitové osvěžení.

Zubní pasta Colgate ****
Odlakovač Cien *
Pleťový kartáček
Nástavec na elektrický kartáček Phillips *****
Deodorant Dove *
Celkově jsem teda ráda, že spotřebované produkty v tomto článku jsou již spotřebované a většina z nich mi chybět nebude. Ale nevadí, alespoň můžu bez výčitek zkoušet další :) A co vy? Taky míváte období, že ne a ne najít produkt se kterým by jste byli spokojení? 


Žádné komentáře:

Okomentovat