neděle 14. června 2015

Opožděné květnové nákupy

V poslední době nějak nestíhám, takže shrnutí květnových nákupů vám přináším se značným zpožděním a podobné je to i s recepty :( Moc se omlouvám, ale dělám co mohu. Snad mi to teda odpustíte a články si stejně užijete. 

A jaký byl teda nákupní květen?? No málo toho nebylo, ale na štěstí ani nějak extra moc a hlavně jsem se udržela, co se týče dekorativní kosmetiky a nahrazovala jenom chybějící produkty.

Nejvíc produktů jsem si koupila z kategorie péče o pleť, jednak proto, že jsem skoro všechno spotřebovala a jednak proto, že se s teplejšími dny moje pleť zbláznila a já se snažila zachraňovat co se dá. 

Mám  rada komplexní péči, takže po zkušenostech se sérem Loreál Skin Perfection jsem neváhala a pořídila jsi i denní a oční krém. Musím říct, že tohle funguje moc dobře. Vždy jsem měla hodně rozšířené póry kolem nosu a po cca měsíci používání této řady se jejich stav hoooodně zlepšil, i když to ještě není dokonalé :) Takže za mně pět hvězdiček.
Osvěžující čistící gel značky Lavera je určen pro smíšenou a mastnou pleť, což je pro mně v létě absolutně nezbytné, zároveň ale pleť nevysušuje a pleť krásně vyčistí. Takže opět maximální spokojenost, kterou podtrhuje ještě krásně svěží vůně gelu.
Skin Perfection denní krém (229 Kč) *****
Skin Perfection oční krém (199 Kč) *****
Lavera čistící  gel (170 Kč) *****
Teta drogerie měla akci na všechny masky Freeman, takže jsem neodolala a koupila hned dva produkty. A to Kaolinovú masku máta a citron, která jsi dáva za cíl pleť vypnout a minimalizovat vzhled velkých pórů. Pro mně to teda byla na léto jasná volba s osvěžující a lehkou vůní. Zatím jsem ji použila jenom párkrát, ale už můžu říct, že si hodně rozumíme. Dále jsem si konečně (!!) koupila jejich krémový peeling s vůní meruňky a taky se jednalo o lásku na první pohled. Ajaj tento měsíc nějak moc chválím :)
Posledním kouskem z pleťové péče byly vatové tampónky Douglas, o kterých můžu říct je jsou hodně příjemné na pleť a nerozpadají se. Takže splňují všechno co od pleťových tampónků očekávám.
Pleťová maska máta a citron (119 Kč) *****
Pleťový peeling meruňka (119 Kč) *****
Odličovací tampónky Douglas (39 Kč) *****
A když už jsem byla v Douglasu, tak jsem si konečně koupila suchý šampón od Batiste. Viděla a četla jsem o něm strašně moc pozitivních recenzí, tak jsem si ho konečně koupila  vyzkoušení. Mám verzi pro dodání objemu, po prvním použití jsem celkem spokojená, ale nemůžu zatím říct žádné závěry.
Rexona maximum protection je moje (nejen) letní must have a byla v akci, takže byla jasnou volbou.
V poslední době mám trochu problém se suchými vlasy  a obtížným rozčesáváním, takže jsem potřebovala nějakou pořádně vyživující masku a volba padla Loreál absolut repair Lipidium. Maska funguje jak má, ale je potřeba ji pořádně vymýt z vlasů, protože jinak mám pocit, že vlasy zůstanou zplihlé.
Suchý šampón Batiste XLL volume (129 Kč) ****
Rexona Maximum Protection (159 Kč) *****
Loreál maska pro poškozené vlasy (264 Kč) ****
Poslední kategorií je péče o tělo, ve kterém mám jenom dva zástupce a oba značky Balea. Pěna do koupele je skvělá. Voní po kokosu a broskvích a pleť je po koupeli krásně zvláčněná. Spevňující pleťové mléko pro suchou pokožku je ale jiná písničky, nejenže je hydratace absolutně nulová, ale navíc při nanášení mám takový lepkavý pocit. S tímto kouskem to vzdávám a po třech týdnech putuje do koše.
Bale pěna do koupele Red Love (69 Kč) ****
Balea spevňující pleťové mléko (69 Kč)

Řekla bych, že květen byl celkem úspěšný,protože jediným šlápnutím vedle bylo pleťové mléko a se zbytkem jsem moc spokojená a jak jste to měli vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat