sobota 9. května 2015

Jarní nákupy nejen oblečení

Jaro se konečně rozhodlo natrvalo usadit v našich zeměpisných šířkách a tak jsem byla nucena sáhnout po "lehčích" kouscích v mé skříni. Bohužel jsem ale zjistila, že tam skoro nic není. A to zejména, proto že jsem při stěhování většinu věcí, které jsem nosila minulý rok nemilosrdně poslala na věčný odpočinek, přece jenom byli o 2-3 velikosti větší než mám teď. A tak jsem vyrazila na nákupy a něco koupila, rozhodně to není všechno co potřebuju, ale jako základ si myslím, že celkem slušný výkon :)

Jako první jsem vyrazila do Fashion Arény, kde sice měli spoustu krásných věcí, ale nakonec jsem odešla jenom se třemi kousky. Jako první jsem ukořistila tuto fialově bílou běžeckou budničku, aby jsem už neměla žádnou výmluvu na běhání v nečase. Je fakt lehoučká, zadní díl je delší a má i pár reflexních prvků, myslím, že za cenu 299 Kč, úplně super nákup.
Fialová běžecká bunda Tchibo, velikost 44
Dalším kouskem, ze kterého jsem fakt nadšená jsou tyto baleríny. Jsou na nich proužky různých pastelových barev s hnědými detaily. Celý povrch je ještě doplněn flitry, takže se na slunci krásně odrážejí. 
Balerínky, M2shoes, 498 Kč, velikost 39
Posledním kouskem, o kterém jsem dlouho uvažovala, jestli ho vzít nebo ne jsou tyto černo-bílé šaty z Manga. Černá sukňová část je z elastického materiálu, který těsně obepíná stehna a zadek, Bílý vršek je naopak hezky volný a jaro/léto krásně vzdušný. Bohužel jsou bez rukávů, což pro mně není vůbec ideální, ale teď na jaře je můžu doplnit černým retro sáčkem a v létě lehkým černým bolerkem. pak už jenom stačí doplňkami určit jestli to bude denní nebo večerní outfit. Nakonec jsem je tam za tu cenu nemohla nechat...
Černobílé šaty Mango, 299 Kč, velikost XL
Druhá fáze nákupů se odehrávala v Palladiu, kde jsem si hned několik kousků našla v C&A, které jsem navštíla po hooodně dlouhé době. Největší radost mám ale z těchto 3/4 bílých kalhot, kterých jsem si ve Fashion aréně zkoušela několik. Tyto sadly jako ulité a podle mně patří mezi základní šatníku na jaro/léto (alespoň pro mně), protože se dají nosit do práce, večer ven a skvěle se dají kombinovat.
Bílé 3/4 kalhoty C&A, 550 Kč, velikost 44
 Jediné dva vršky, které mě v celém obchodě zaujali jsem si odnesla do kabínky, že snad aspoň jeden bude ok...no byli oba. První je krásně lehký růžový svetřík s krátkým rukávem v něžné růžové barvě. Protože je svetřík téměř úplně průhledný, prodával se s lehounkým tílkem, které ale není k vrchní části přišité (což je úplně super!!!), takže můžete vršek kombinovat s dalšími barvami (černou, bílou nebo třeba i sytě růžovou).
Růžový lehký světřík C&A, 398 Kč, velikost L
Druhým vrškem je tričko se širokými ramínky, které má volnější střih. Vrchní část je z tmavě modré krajky (ne ani na 10 pokus se mi nepodařilo odfotit tu barvu a vypadá černě!!!), ze které vyčnívá delší spodní část jakoby z lehkého hodvábu ve stejné barvě. Délka je asi do poloviny zadku.

Tmavě modré krajové tričko, 398 Kč, vel. L
 Posledním kouskem z C&A jsou tyto basic ponožky do balerín.
Ponožky do balerín C&A, 3 páry za 125 Kč
A protože mám asi hnědou mánii na boty, tak jsem v CCC nemohla nechat tyto letní lodičky na klínku s otevřenou špičkou. Na podpatky moc zvyklá nejsem, tak uvidíme jak se budou nosit, ale klínek by mohl být celkem v pohodě.

Hnědé klínkové lodičky CCC, 419 Kč, vel. 38
A abychom tu neměli samé oblečení, tak jsem se nedokázala vyhnout Neoluxoru a koupila jsi tyto dvě knížky na cesty do práce. Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové mi doporučila kolegyně a jsem na ní moc zvědavá. Kniha vzpomínek od Rowana Colemana, je kniha vzpomínek, kterou píše matka trpící Alzheimerem pro svoje děti a manžela. Upřimně nevím, kterou začnu.

Knížky Neoluxor
 Tak a to by aj stačilo, nemyslíte? Jaro mě zatím baví a nemůžu se dočkat až jednotlivé kousky vytáhnu ven. A co vy? Měli jste taky průvan v šatníku a potřebujete doplnit nové kousky? Nebo jenom máte to silné známé nutkání??  Já jsem svoji potřebu snad alespoň na několik týdnů uspokojila.



Žádné komentáře:

Okomentovat