úterý 28. dubna 2015

Sklamání z vlasového oleje Natura Siberica

Dlouho jsem přemýšlela, jestli tenhle článek psát nebo ne, ale vzhledem k tomu, že jsem již jednu recenzi na tuto kosmetiku psala a nerada bych všechny uváděla do omylu, tak si tento článek nemohu odpustit. Bohužel již nebudu ohledně této značky (resp. tohoto výrobku) tak pozitivní.

V lednu jsem si s velkým očekáváním a koupila Rakytníkový olejový komplex pro konečky vlasů od Natura Siberica, již na začátku jsem z něho měla smíšené pocity, ale stále jsem se snažila mu dát šanci. Bohužel happy end se přes všechnu mojí snahu nekonal a to hned z několika důvodů:

  1. Nepříjemná a intenzivní vůně - už v nákupovém článku jsem psala, že je tam něco co mi vadí (dodnes jsem to neidentifikovala), ale zároveň něco co se mi na té vůni líbí, a tak jsem se snažila jsi zvyknout, ale čím dál tím víc mi vůně jako celek vysloveně vadila. Kdyby to ale byla jediná vada, tak to asi skousnu, ale nebyla...
  2. Balení - kapátko zní sice na první pohled jako skvělý nápad, ale po chvilce zamyšlení to tak skvělé není. Abychom byly přesní olejíček si musíte kapátkem nanést na ruce a až těma se snažíte dostat produkt do vlasů, logicky z těch rukou ale nedostanete všechno a zůstanou mastné a přesně v tomhle momentě chcete produkt zavřít, když se vám to i přes mastné ruce povede, tak výsledkem je nádherně lesklá upatlaná lahvička a té já zrovna nefandím.
  3. Účinek - jediný účinek, který jsem zaznamenala po několikatýdenním používání (ano i přes výše uvedené jsem olejíček používala abych zjistila jestli je alespoň účinný) bylo to, že vlasy po nanesení (na mokro i na sucho) byly mastné a vysloveně zplyhlé. Snadnější rozčesávání nebo regeneraci konečků jsem vůbec nezaznamenala.
Bohužel jsem po více než dvou měsících používání nenašla na tomto výrobku jediné pozitivum a tak jsem se s ním při balení hezky rozloučila - vylití olejíčku mezi další kosmetiku při stěhování jsem skutečně riskovat nechtěla. Nestihla jsem teda udělat fotku té krásně mastné lahvičky, ale myslím, že nebude vůbec vadit, když vás toho ušetřím. Za mně teda tento produkt nemůžu vůbec doporučit, i když možná by fungoval na skutečně suché vlasy, které dodání mastnoty vysloveně potřebují ale zároveň mají dostatek objemu. Moje jemné, ale relativně husté a zdravé vlasy si k němu bohužel cestu nenašli.

Žádné komentáře:

Okomentovat