pátek 13. února 2015

Lednové nákupy - Dermacol, Philips, Filofax, Gliskur a další

Já vím, je téměř polovina února, ale lepší později než nikdy :) Začnu teda dárky, které jsem si dle svého přání vybrala k narozeninám. Jsem tak trochu závislák na papírových diářích a co není na papíře jakoby nebylo, takže i když mám diář v mobilu a v počítači, potřebuju ke své spokojenosti pořádný papírový diář.

Toto moje přání mi k narozkám splnil přítel a dostala jsem tenhle nádherný Filofax  - Cover story ve velikosti A5. Zatím si ho nemůžu vynachválit, jediné co mi trošku vadí, je, že si velice brzo budu muset koupit nové náplně na poznámky a "to do" listy :).


Dalším dárkem byl elektrický zubní kartáček od Philips Sonicare Flexcare+, který je absolutně skvělý a jestli máte problém s pigmentovými skvrnami na zubech tak určitě doporučuji. Po více než třech týdnech používání se pigmentace viditelně zmírnila. Dostala jsem ho i s UV sanitezérem, ve kterém je možné kartáček po každém použití dezinfikovat a cestovním pouzdrem.

Tak to byly dárky a teď k nákupům. Není toho moc, protože jsem se snažila šetřit, jednak kvůli plánované dovolené a jednak kvůli stěhování do nového bytečku. Juchůůůů :)










Výprodejům v SIX jsem ale nemohla odolat a tak jsem ulovila, alespoň tyhle dva kousky ve zlaté barvě. Delší náhrdelník vypadá výborně s rolákem a sada jednoduchých náušnic se vždy využije. Vše dohromady stálo cca 220 Kč.



Na www.dekorativka.cz jsem si tento měsíc pořídila make up Catrice-nude ilusion v odstínu Rose Vanilla (199 Kč), který je pro mně momentálně ideální. Na tento make up jsem četla hodně recenzí, ale zatím si nejsem jistá, jestli to pro mně bude to pravé ořechové. Taky jsem se rozhodla vyzkoušet tvářenku od české značky Moje v odstínu číslo 4 (pozn.: velice originální název, nemyslíte?). Barva je mírně cihlová, ale s chladným podtónem..je to taková univerzální barva, když se mi nechce nic extra vymýšlet. Stála mě 69 Kč a za tu cenu je úplně ok, pracovní den se mnou vydrží v pohodě a ani příliš nepráší. Takže můžu jenom doporučit.


Parfém Incandessence od Avonu byl taky dárek k narozeninám od kamarádky. Je to taková jemnější sladká vůně, na den do práce ideální. Díky počasí venku mám nepřekonatelnou potřebu svojí pleť pořád hydratovat a tak jsem čistící masky potřebovala nahradit něčím "výživnějším". Vyzkoušela jsem tyhle dvě masky od značky Ellie, které dostanete v Teta drogeriích za cca 21 Kč na dvě použití. Obě jsou moc fajn, i když mě asi trochu víc zaujala tá s Q10, která má zabraňovat i vzniku vrásek.

Protože miluju český Dermacol a v Teta drogerii měli akci na dekorativku, tak jsem si (konečně!!) pořídila jejich Make up cover s extrémně krycí schopností, bohužel je na mně ale trochu tmavý takže ho budu využívat až v létě. Dále jsem si do zásoby koupila 24h Control Make up v odstínu 01, který mou sázkou na jistotu co se make-upu týče...prostě must have!! A protože řasenek není nikdy dost, tak jsem se rozhodla vyzkoušet Mega Lashes a musím říct, že jsem z ní absolutně nadšená. Nedrolí se, vydrží celý den a dělá mi nádherné řasy, takže jestli nad ní uvažujete tak rozhodně ji zkuste.

Posledním Dermacolím úlovkm byl noční hydratační krém Saphir elixir night cream, který mi zatím celkem vyhovuje. Slibuje intenzivní zpevnění pleti a je určen pro zralou pleť, kterou já sice nemám, ale mám v poslední době pocit, že potřebuju pleť víc hydratovat a že se mi ani tolik nemastí. Taky se mi zdá, že po zhubnutí byla pleť na tváři taková ochablejší, tak jsem s tím chtěla něco udělat.

I když by tyhle vlasové produkty měli být zařazené do dárků, jedná se přece jenom o kosmetiku, tak jsem je dala až nakonec. Teď to asi vypadá, že jsem závislá na produktech Gliss Kur od Schwarzkopf, ale ne já nejsem závislá, jenom mám moooc hodnou maminku a tchýni "čekatelku". Od mamky jsem dostala tu hnědou sadu, která je s ošetřujícími oleji a červená je na barvené vlasy. Zatím je však nemůžu nijak zhodnotit.






A absolutně posledním úlovkem v lednu byly tyhle běžecké boty, které jsem koupila sice z druhé ruky ale úplně nové za 650 Kč a doufám, že mě budou úspěšně provázet mými prvními běžeckými kilometry :)





Žádné komentáře:

Okomentovat