úterý 3. listopadu 2015

Po čem mé srdíčko touží ...aneb wishlist 2015/2016

Každý máme věci, které si chceme a můžeme pořídit z jedné výplaty a pak jsou tady věci, na které jsi každý měsíc začínáme šetřit a nikdy na ně nenašetříme. Tak to je přesně můj případ! Právě proto jsem se rozhodla jsi to sepsat a snad mě to donutí se k tomu šetření dokopat :)



1. Zrcadlovka - jedničkou v mém seznamu se stala proto, že mě focení hrozně baví a jsem si plně vědoma, že kvalita fotek na blogu není nic moc (coby jsem taky chtěla od mobilu, že ?!).
2. Paletka stínů od Urban Decay - já vím, jsou drahé jako pr**e, ale zatím jsem tyto pověstné stíny neměla šanci vyzkoušet a jsem hrozně zvědavá, jestli mi budou za tu cenu držet na víčku déle než jakékoliv jiné (nevím proč, ale všechny stíny se mi slijí do linky a nezáleží jakou bázi použiji)
3. Sada na gel lak - s největší pravděpodobností skončím u Sally Hansen, ale to se ještě uvidí, přemýšlím i nad striplakem. Co myslíte co bude lepšejší??
4. Náramek Fitbit - čo k tomu dodat?? Když se chci pořád zlepšovat, přijde mi to jako skvělá motivace a zároveň zjednodušení sledování jednotlivých hodnot
5. Vytvořit si sbírku vosků Yankee Candle - miluju svíčky Yankee Candle a vosky mi přijdou jako rozumná varianta pro vyzkoušení různých parfemací a jejich kombinování po celém bytě :) 

6. Kónická kulma - recenze tvrdí, že vlny s ní drží i tam kde jiné vzdají boj proti gravitaci po pár hodinách -> tohle musím vyzkoušet :)

7. Štětce ZOEVA - chtějí je všichni a já taky!!! Zabte mě nebo mě nechte žít, ale nahradit mé levné štětce z ebay kvalitními od ZOEVA, zní skoro jako sen a já chci aby se stal skutečností!!

Sedmička je šťastné číslo, tak snad se mi podaří jsi všechny přání splnit v dohledné době. Ale je to jenom jedna skupina přání, pak jsou tady věci, které bych nám ještě chtěla koupit do bytu, do šatníku atď.... 

Budu ráda když mi do komentářů dáte vědět jestli chcete i "bytový" wishlist a co z mého "osobního" wishlistu máte v merku taky a co naopak vůbec. 





2 komentáře:

  1. Ahoj, ohledně těch vosků....měli sme doma něco podobného (ne přímo od té značky) ale silně nedoporučuji!!!! Poprvé to krásně vonělo. Pak když sem pod tím zapálila příště tak už nic :-( zlatý vonný olejíčky nebo přímo svíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si něco podobného ráda dopřála. Ale bohužel jsem byla teď zde na plastické operaci a tak se mi zase nedostává tolik peněz. Ale na druhou stranu jsem opravdu ráda, že jsem ten zákrok podstoupila, protože mi to doslova změnilo život. Konečně se nebudu muset bát před cizím mužem svléknout. ;-)

    OdpovědětVymazat