pondělí 9. března 2015

Hubnoucí update aneb změna je život

Jeden z nejnavštěvovanějších článků na blogu je článek o mém hubnutí s Ketodiet. Pro ty co ho nečetly...17 listopadu 2014 jsem začala držet dietu Ketodiet s tím, že každou ze tří fází budu dodržovat 4 týdny. A hlavním motivem bylo nastartovat nejen metabolizmus, ale i další hubnutí. Když se nad tím zamyslím dnes, měsíc po ukončení poslední fáze, můžu říct, že ta změna je mnohem větší než jsem čekala.

Je mi jasné, že vás nejvíc zajímá kolik, že jsem to celkem za ty cca 4 měsíce zhubla.

  • Váha: - 14,7 Kg
  • Pas: -14 cm
  • Boky: -13 cm
  • Hrudník: -12 cm
Takže změna nenastala jenom v tom co jím, ale i v mém šatníku. Musím říct, že já jsem spokojená, i když k mé vytoužené váze mi zbývá ještě 8,3 kg, ale vím že se tam dostanu, protože i po tom co jsem se vrátila k "normálnímu" jídlu pořád hubnu - pomaleji ale jistě.

Normální jsem dala do uvozovek, protože pro většinu lidí to normální není. V rámci svého jídelníčku se totiž snažím držet následujících zásad:
  1. Vyhýbám se pšeničné mouce - neříkám, že si občas nedám pizzu nebo kousek koláče, ale rozhodně mouka není každodenní součástí mého jídelníčku,
  2. Ovoce jím většinou jenom dopoledne - odpoledne je ovoce povoleno jenom když vím, že budu cvičit nebo mít nějaký extra pohyb,
  3. Hooodně zeleniny - běžně spořádám tak 500 - 600 g zeleniny (někdy i víc),
  4. Hooodně bílkovín - maso, sýry, vajíčka...všechno je povoleno,
  5. Málo sacharidů a žádné jednoduché cukry - dezerty a všechny sladké jedlá sladím maximálně medem, javorovým sirupem a stévií, žádný rafinovaný cukry
Po měsíci co se mi daří držet nového způsobu stravování se cítím skvěle. Neříkám, že občas se "neutrhnu z řetězu" a nedám si něco z blacklistu (napr.: pizzu, kousek dortu, ...), ale vždy vím, že mi pak jednak v bříšku nastane pořádný chaos a jednak, že druhý den se vracím zpátky na novou cestu. Faktem, ale je že pohyb zatím tak trochu zaostával.

A protože mám ráda cíle a výzvy a již v lednových nákupech jste mohli vidět moje nové bežecké boty, tak jsem dnes konečně (díky počasí) vyběhla i na tu běžeckou cestu. Jdu na to zlehka a pomalu, aby mé kolena neřekly dost, dřív než se pořádně rozběhnu :). Našla jsem si teda plán, podle kterého bych za 8 týdnů měla uběhnout 20 minut v kuse a v červnu bych se ráda zúčastnila prvního závodu na 5 km. Doufám, že se mi to povede, když jo, budu mít lepší kondici než na střední škole :) Držte mi palce, budu vás průběžně informovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat