středa 31. prosince 2014

10 nejdůležitejších bodů roku 2014

Rok 2014 byl jedním z nejpestřejších, nejtěžším, nejsmutnějším a zároveň nejúspěšnějším co si pamatuji. I proto mám potřebu si to všechno zapsat a srovnat :)

1. Nemoc
 Začnu tím nejhorším a nejsmutnějším co se v tomhle roce stalo. Naštěstí se nemoc netýkala mně, ale "jenom" člověka mně blízkého. Bohužel ten už si tohle nikdy nepřečte a i když bojoval statečně, leukémie ho dostala. Byla to moje první zkušenost s touhle nemocí a skutečně nikomu nepřeji, aby ho to potkalo...ta bezmoc je neskutečná. I když to bylo (a pořád je) těžký, tak jsem ráda, že jsme to s přítelem ve dvojici ustáli a prověřili oporu, kterou si navzájem poskytujeme.

2. Blogy a videa. 
Ano tomuhle jsem propadla až tenhle rok a samozřejmě jsem jsi to musela hned vyzkoušet a založit vlastní blog. Doufám, že se mi v tom dalším roce podaří ho pravidelně naplňovat, aby z něho nebylo jenom moje vyplnění volného času, ale i studna informací a inspirací pro ostatní.

3. Kosmetika. 
Ne, že bych o kosmetice slyšela poprvé až v roce 2014, ale spíše se jednalo o návrat po dlouhé době. Znáte to...máte 16 a zkoušíte všechno možné, přemýšlíte, že by jste se tomu věnovali i profesně. To ale nevyjde a vy se od toho tak nějak odtrhnete a po x letech v sobě tuto vášeň objevíte znovu, ale v jiném levlu. Ano, přesně tohle jsem tento rok prožila já. Tak například na začátku roku jsem měly líčidel tolik, že by se vešli do jedné (ne moc velké) taštičky a dneska?? No řekněmě, že počet je minimálně čtyřnásobný :)

4Dokončení školy. 
Rozhodně největší úspěch tohoto roku (možná nejenom tohoto). Podařilo se mi totiž úspěšně dokončit vysokou školu, složit poslední zkoušky, státnice a napsat diplomovou práci. A co do dnes nepochopím je, že jsem dokázala přečíst na promocích před celým sálem poděkování za studenty v češtině!! Což vám možná nepřijde divné, protože píšu česky, ale jsem jenom "počeštěná",





5. Paco III. 
Tak teď jste asi úplně mimo. Paco (čti Pako) je v pořadí už třetí vlčák, kterého máme. Tentokrát ho mají teda spíš rodiče, ale miluji ho stejně jako ty dva před tím, kterým jsem věnovala velkou část volného času na cvičácích a podobně. A nemůžu se dočkat, až se příští rok taky přestěhujeme a budu moct začít uvažovat nad vlastním pejskem a návratu ke kynologii.

6. Svadby. 
Tento rok jako by se s nimi roztrhl pytel. Všude samá svatba a zásnuby a neustále otázky, kdy se budete brát vy? A naše univerzální odpověď: "Až se nám bude chtít :)".

7. Práce
Práce je to co nás živí, já mám ale to štěstí, že mě moje práce i baví a navíc máme skvělý kolektiv. A i když tento rok byl v práci hodně náročný a mnoho lidí muselo odejít, mně se podařilo svoji pozici udržet a vylepšit. za co jsem moc ráda.

8.Stěhování. 
Po třech letech jsme se přítelem stěhovali do jiného podnájmu. Je to fajn, ale moc dlouho se tu už neohřejeme, protože jsme se rozhodli koupit vlastní byteček a být sami sobě pány co se bydlení týče. Určitě o průběhu a problémech s tím spojených budu ještě psát :)

9. Přátelství je potřeba neustále udržovat a věnovat mu péči. Jsem moc ráda, za to že mám přátele, na které se vždy můžu spolehnout, i když ne vždy máme na sebe tolik času kolik bychom chtěli. Tento rok se mi podařilo objevit i nové přátele a taky najít opět cestu k svému bráchovi, co je asi nejdůležitější ze všeho.

10.Hubnutí. 
Po dlouhé době odhodlávání a hledání jsem se pustila v listopadu do hubnutí. Už několik let se snažím jíst zdravě a mít pravidelný pohyb, ale v mém případě nic z toho nepomáhalo, takže jsem přijala striktní řešení a začala s keto dietou, která skutečně zafungovala a ja mám pocit, že v zrcadle opět vidím sebe a ne někoho cizího. Takže v tomhle budu taky v příštím roce určitě pokračovat a dočkáte se i nějakých lowcarb receptů :)
A co bych řekla na závěr? Rok 2014 byl plný nových zkušeností a zážitků, které mě posunuli jinam. Jsem ráda, že jsem tento rok zvládla a několikrát překonala sama sebe. Taky myslím, že jsem se konečně našla a uvědomila jsi jaká jsem a jaká chci být a jak chci svůj žít svůj život. 

Doufám, že váš rok byl stejně naplňující jako ten můj a budu ráda, když se stanete součástí toho dalšího :) 

Přeji všem skvělého Silvestra a šťastný nový rok 2015!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat