středa 18. března 2015

Spotřebováno poprvé ...

Abychom to tady neměli jenom o jídle, nabízím vám dneska porci kosmetiky. Z názvu je jasné, že půjde o spotřebované produkty, takže vám k nim mohu připojit i svůj názor a zkušenosti. Nebudu zavádět pravidelnou rubriku, ale jednou za čas, když se mi naplní vyhrazený prostor pro prázdné obaly je nafotím a podělím se s vámi o můj názor. 

Tak a teď už k těm dnešním produktům...je jich jedenáct a jsou to produkty, které jsem dopotřebovala v průběhu asi posledních 4 týdnů.
1. Zubní pasta Odol Cool gel ***- hodně levná zubní pasta (cca 30 Kč), která neurazí ani nenadchne...ono co se čištění zubů je důležitější technika než zubní pasta. Proto ty tři hvězdičky.
2. Pěna do koupele Avon *** - kupovala jsem jí někdy před Vánoci asi za 60 Kč a musím říct, že moc hezky voněla a i vytvořená pěna byla fajn. Žádný účinky na pokožku jsem ale nezaznamenala.
3. Antiperspirant Nivea Black and White **** - nebudeme jsi nic nalhávat na Rexonu se ani zdaleka nedotahuje ale na druhou stranu na černém oblečení šmouhy fakt nenechává a přijde mi, že je citlivější k pokožce...takže vlastně poměr cena výkon úplně v pořádku, uděluji 4 hvězdy.
4. Sprchový gel Adidas Shape **** - tento sprchový gel slibuje nejen hydrataci ale i zpevnění pokožky přímo při mytí. Samozřejmě nesmíte čekat, že vás sprchový gel zbaví celulitidy a budete mít po něm pokožku jak mimino, ale to že dobře hydratuje a udržuje pokožku pružnou je holý fakt.
5. Ústní voda Alverde ***** - tato přírodní ústní voda má zabránit skoro všem neduhům ve vaší puse...to úplně posoudit nemůžu, ale když se vám omrzí extra síla Listerine, tak tohle je dobrá volba s jemnou a nevtíravou chutí po bylinkách.
  
 6. Odličovací obrousky Iserer ***** - odličovací obrousky z Lidlu, já je teda používám většinou na odstranění makeupu z ruky při nanášení a občasné odlíčení ve fitku a na volejbalu, takže skutečně nejsem schopná posoudit jejich fungování při dlouhodobém používání, ale mají příjemnou vůni, cenu a odlíčí i oční makeup dostatečně na to, aby se při maximálním pocení dál nerozmazával, takže za mně plný počet hvězdiček.
7. Báz pod make-up Dermacol Pearl Energy * - tak do této báze už asi znova nepůjdu, ne že by byla úplně špatná, ale neměla jsem pocit, že by vůbec něco dělala :(
8. Mary Kay čistící emulze timewise *** - cena 790 Kč (několikanásobně víc než podobné produkty v drogérce), ale na druhou stranu vydržela přesně půl roku (několikanásobně déle než podobné produkty v drogérce) a to jsem ji používala skutečně poctivě dvakrát denně. Musím dát tři hvězdičky, protože to není produkt bez kterého si svůj život neumím představit, ale na druhou stranu nevylučuji, že jsi ji někdy pořídím znovu. První měsíc s ní byl totiž supr...pleť se byla hezčí a makeup lépe držel, bohužel se pak ale progres zastavil i přes to, že jsem péči začala kompletovat a doplňovat. Za ty peníze bych skutečně čekala něco víc.
9. Tělové máslo Cien - kokos ***** - obří balení za skvělou cenu, dokonala hydratace na zimu a ta vůně. Potřebujete ještě něco víc?? Ne? tak si běžte koupit! Miluji ho a na zimu budu pořizovat další!
10. Balea Intensiv Fuss Creme *** - hydrytačný krém na chodidla. Příjemná nevtíravá vůně mandlí, relativně vyšší hydratace a velice příjemná cena pro Baleu typická. Nic víc a nic míň, prostě zlatá středná cesta a tři hvězdičky.
11. Krém na ruce Dermacol Aroma ritual - pomaranč a belgická čokoláda **** - tak tenhle krém bych nejradši snědla, protože ta vůně...aaaach...aaaach....dokonalá, bohužel ale u hydratace má co dohánět (proto 4 hvězdy), ale přes to nevylučuji že jsi ho koupím opět, už jenom kvůli té vůni :)

Jak koukám tak koukám, více toho nemám. Máte taky zkušenosti z některým z těchto produktů? A co váš názor na Mary Kay kosmetiku? Dejte mi vědět a mezitím sdílejte, sledujte mě na Instagramu a těšte se na recept týdne, protože mám pro připravenou pořádnou pecku! 

Žádné komentáře:

Okomentovat