pátek 28. listopadu 2014

Life is a tea as strong as you make it :)

Life is a tea as strong as you make it - Život je čaj, tak silný ako si ho spravíme.

Táto veta, a hlavne jej prvá časť ma sprevádza už niekoľko rokov. Než som ju však celkom  pochopila a skompletovala ubehol neaký čas. Podľa mňa je táto veta nesmierne vystihujúca, a preto sa jej časť stala názvom tohto nového blogu.

Možno si myslíte, že zakladať nový blog v dobe, keď je blogerská scéna plná a neustále sa plní je zbytočné, ale držím sa hesla...koľko ľudí toľko chutí. A presne tak si predstavujem aj tento blog - plný chutí, farieb a inšpirácie.

Nie som človek, ktorý by sa zameriaval len jednu činnosť, takže ani od blogu nečakajte, že bude vyhranený. Nájdete tu toho veľa od receptov cez kozmetiku až po moje príbehy. Dúfam, že tu nájdete veľa inšpirácie a nápadov ako si svoj život "okoreniť" a dodať mu tú správnu silu.

Žádné komentáře:

Okomentovat